Saturday, November 13, 2010

Azam.

Dah lama tak geli geli dgn Kamal Adli. Mesti dia rindu dekat gua. Apa tak nya, lagu ni pun dia yang bagi. Jangan jealous lah.

Hm, entri kali ni pendek je. Gua malas nak tulis panjang-panjang. Rasa mcm syok sendiri je.

Gua dah suarakan salah satu azam tahun 2011 gua kat kakak gua yang sengal unta tu. Haritu, kawan gua ada nak kenalkan gua dgn mamat selenga mane entah. Tapi gua dah tak kawan dgn cinta sekarang ni. Takda mood. 

"Kak, aku dah taknak ada boipren sampai umur 18. Amacam?"

Lu semua nak tahu apa respon kakak gua? Kalau lu kat tempat gua, gua yakin lu dah bagi hadiah penyepak padu atas hidung penyek dia.


"Eleh, mcm boleh. Kau tu pantang nampak lelaki hensem."

Lepas gua dengar respon dia, gua tarik muka Linkin Park, terus gua blah cari arah tuju kehidupan.







p/s : Gua target 26% je untuk paper Maths. Malas nak target tinggi-tinggi, membazir.

No comments:

Post a Comment