Tuesday, December 7, 2010

Double meaning.

Kelmarin ada sorang mamat takda arah tuju komen gua kat Fb. Dia bagi gua benda alah ni. Kelakar gila sampai terkeluar air mata gua. click kelakar untuk maklumat lanjut. cehh.

Gua dah dapat keputusan exam gua.Menyayat hati.Gua taknak cakap banyak. Keputusan yang penuh dgn warna warni. Banyak huruf. Dan macam biasa juga, gua cemerlang dalam Maths. Mak bapak gua takpernah ajar gua untuk jadi seorang yang tamak. Jadi, gua bersifat sederhana di dalam semua benda. Gua dapat 26% untuk Maths. Yaa, tidak tamak. Gua yakin parents gua bangga. Bangga untuk cepuk pipi gua, mungkin?


Patutlah cikgu gua beriya-iya menyindir gua. Tapi gua punya bangang tak perasan dia mengata gua. Nasib baik cikgu, kalau la member gua, kompom mati tak berkubur.

' Awak semua ni, jawab mcm takpernah belajar je. KAN SOFEA? '
' Betul sangat la tu, cikgu. Diorang ni pemalas '

Rupanya dia menyindir gua. Anak 'harun' betul.

1 comment: