Sunday, January 9, 2011

Facebook akan ditutup?

Kalau lu semua diberi peluang kendali fb, apa yang korang akan buat?


Kata kakak gua yang letak otak kat buku lali tu, dia akan cipta fb yang gila babi advance. Dia punya advance tu bangang sikit. Lu bayangkan, sampai orang boleh bersalam dalam fb? Tak masuk akal. Kalau tangan orang lain gua percaya la, muat dalam screen. Kalau tangan dia sendiri? Sorry kak, gua bukan nak mengutuk, tapi tangan lu  tembam. muat ke screen? Apa apa pun, gua tak setuju muju dengan cadangan baral lu. Over konfiden.


Kalau gua diberi peluang pulak, gua nak tapis semua brader brader busten. Yang tak kuit, gua kasi panas sikit. Gua send " Lebih baik lu deactivate acc lu sebelum gua deactivate nyawa lu." Nampak tak betapa marahnya gua pada lelaki tak kiut?


















Yang pasal fb akan ditutup tu, gua tak setuju. Gua akan buat sepanduk yang bertulis ' Lu dah ragut masa depan gua, setan '

chiaw!

No comments:

Post a Comment