Saturday, July 31, 2010

Belog.

Gua nak story sikit pasal blog blog gua yang sebelum ni. Gua ada 2 blog semuaa sekali, dgn 1 tumblr. haa dah, gua tau gua hebat. 1 blog, gua buat private. tp dah bersemak blog tu. dah lama gua tak update. blog kedua, gua tulis ttg hidup gua. ada jugak gua selit selitkan cerita cinta cinta monyet gua. tumblr gua tu, mcm biasa. mana ada org buat donut guna tumblr. org cuma boleh reblog pahceroh. Gua jarang reblog gambar gambar and quotes ni, gua tulis psl hidup gua jugak. Apa yg gua tgh rasa, itu yg gua reblog. Okay lah. Sekarang, gua takda mood nak ber-blog. sorry lah. ekceli, gua tgh badmood. kakak gua yang sengal tu punya pasal lah. Dia terpecahkan pasu kesayangan mama gua. Dia mmg, kalau boleh, kepala hotak adik gua pun dia nak pecahkan. Okay, sebelum gua akhiri entri gua kali ni, gua nak mintak maaf dulu kalau ada terkasar bahasa. Sbb gua tahu, lepas kakak gua baca ni, mesti minah senget tu nak pecahkan otak gua hotak gua pulak.






p/s : Market kakak gua dalam entri ni.





chiaw!

No comments:

Post a Comment