Saturday, July 31, 2010

Pertama.

Gua rasa mcm manusia paling hina sekarang ni, Gua tak sempat belajar lagi mcm mana nak buat intro karangan. Okay, jom kita mulakan dgn diri gua yang comel jugak ni. jom. eh jomlah. hish taknak ikut pulak. haa k k, Sebenarnya, gua dah ada blog sebelum ni, tapi gua malas nak update yang lama punya blog tu. bila baca balik, gua rasa malu sendiri. Mcm mana gua boleh terpikir nak tulis blog mcm tu. rasa mcm tuttt. okay, abaikan..



Gua malas nak cerita panjang. siapa yang kenal, bagus. itu bermakna gua market. ceh, muka mcm makcik jual kismis, ada hati nak market. tapi pada siapa yang tak kenal gua sape, gua adalah .... jeng jeng jeng! gua adalah gua. Kalau korang tgk muka gua, muka gua mmg comel garang, tapi dalam hati ada TC. Okay, chiaw!




p/s : mcm bagus tak gua?

No comments:

Post a Comment