Sunday, October 10, 2010

Harith Isaacs sayang.

Sekarang dah pukul 1 tepat. Tapi gua still terlentok tepi katil layan FB. Buka gua saje saje mcm orang bangang tak tido. Semua manusia tgh syiok syiok layan mimpi basah, gua layan kebasahan air liur adik gua.


Sebenarnya, gua jadi mak guard harini. Kekasih hati gua demam ;






Termasuk ni, dah 2 kali dia muntah. Dan gua yang bertanggungjawab atas segala kemuntahan yang telah dia lakukan. Takpe, kene lempang kene libas, ada hari gua balas! Gua ni, nampak je ganas, tapi kalau kekasih hati gua ni demam, sasau jugak. So, Kamal Adli. I dah bersedia untuk berjaga kalau anak kita muntah nanti. I jaga je, u yang lap !






Sebenarnya, gua tolong tepuk-tepukkan badan belakang adik gua je. Yang lap bibik gua. Dan sebagai seorang kakak yang sweet lagi mengada, gua akan ' alaa syg kakak, dah dah ' setiap kali dia muntah. Kamal Adli, you dah jatuh hati belum kat i? *__*

No comments:

Post a Comment