Saturday, October 2, 2010

Oh my boyfriend!

 Sebelum gua mulakan, nah, jamah dulu muka sayang gua. Remy Ishak, Shahid Kapoor semua jangan jealous okay. I dah bg warning. kalau u olls jealous, biar i bawa hati yang lara ni. Dah, jodoh-jodoh yang hensem dan bergigi jarang yang lain, u olls tgk lah madu u olls ni ;


**********************************************************


 Gua dah cakap. Cinta gua tak bertepuk sebelah buntot.

Bukti?
Kamal Adli telah listkan kesemua ciri-ciri perempuan yang dia suka, dan kesemuanya ada pada gua ;

  • Rambut panjang yang lurus berwarna hitam.
  • Comel.
  • Pandai ambik hati saya.
  • Pandai masak.
  • Kuat agama.
  • Ciri-ciri keperempuanan yang boleh jadi isteri yang baik.



Ye ye, gua paham perasaan tamak haloba lu semua.tak cukup bukti,kan? Nah ambik bukti lagi. minit ke 1:22 dan 1:43. Sebelum 1:22 dan selepas 1:43 tu takpayah usha. buat sakit hati je. Nasib baik gua ni jenis memahami. Patutlah lepas photoshoot haritu terus call gua, nak belanja gua pensel dua batang sempena Valentine.





p/s: Dia saje je tekankan ciri-ciri comel tu. Nak suruh gua terasa lah tu.
 

    No comments:

    Post a Comment