Monday, October 4, 2010

Random








14 kali gua ulang lagu ni. Yelah, mcm ada kimia pulak lagu ni dgn gua. Sejak Kamal Adli tu digosipkan dgn Intan Ladyana, hubungan gua dgn dia makin retak. Dia selalu pujuk gua. Belikan gua coklat, jam, bear, sampai taik hidung masin cina pun dia belikan. sayang sgt dekat gua. Tapi gua buat keras. Kalau perempuan hati lembut sgt, senang lelaki nak naik kepala. tak gitu cik Temah?



Haaa tak tak, bukan dengan Kamal Adli. Gua saja buat sedap petang petang dengar lagu tangkap lentok. Biar rasa mcm nak buang air sikit. Kalau dgn Kamal Adli, lagu ni ;









**************************************************************************



Masa gua dok usha lagu-lagu lembik yang takda tulang belakang mcm ni, Gua ada terbaca satu komen dari 'lanunlaut1 - Stim aq tgk baizura ni.....cute jer....nak je aku jilat screen laptop ni'. Gua baca terus gelak, bro. Serious tak sembang. Dia punya stim tu tahap melampau. Kalau baca seimbas, maksud dia mmg lucah. Tapi bila baca byk kali, mcm kiut pulak. Tapi takda lah kiut sgt baizura tu, kiut lg spender hello kitty gua.







p/s : Memang heaven lagu ni!. Serious, :'( . kan gua dah buat muka sebek.

No comments:

Post a Comment