Wednesday, October 13, 2010

Lelaki + Gitar = Oh my Love!





Sorry, gua post lagi lagu ni. Tapi ni better quality. serious tak sakit telinga. Sambil baca-baca entri gua kali ni, apa kata lu pasang biarkan lagu ni on. Biar layan sikit.




Sekarang ni, gua dalam proses nak belajar main gitar. Daripada gua terus layan hati gua yang dah jadi mcm abu Sosilawati. Bezanya, gua tak sampai hati nak buang abu hati gua dalam sungai. Dunia dunia, kenapa tak jadikan semuanya indah indah belaka? Kenapa hati yang perlu jadi mangsa? Serious gua geli tulis mcm tu. Gua taknak tulis, tapi jari ni yang NgAdEw nak tulis jugak! auwww!

Dah dah, gua patut bg amaran kat atas entri ni supaya sabarkan hati lu, tingkatkan iman dulu baru baca entri ni. Gua sebenarnya bosan, hati pun sakit, badan pun penat, hati pun sakit, kepala pening kena panas, hati pun sakit. Haa, lu semua dah nampak belum kesakitan hati gua? Tulis pun kena banyak banyak kali, supaya lu semua pun rasa sakit hati nak hentak gua guna balak.



Okay, entri harini gua tulis berdasarkan pendapat gua je. Siapa tak setuju, gua seret sampai Galing. okay tak, gua gurau je. Takkanlah gua nak seret. paling kurang pun gua hentak sekali dua.



Pada gua, lelaki yang pandai main gitar tu hot. Tapi yang akaustik je. Yang main gitar sampai patah separuh jari tu lain cerita. Lu bayangkan Kamal Adli main gitar. ketaq kepala lutut aih!


Darling Angel.

Sebenarnya masa ni, dia tgh pandang gua masa nyanyi lagu darling angel. Gua saja crop gambar gua, taknak jadi bahan bualan. Rendah diri kan elok katanya.



Gua suka pun, ada sebabnya. bukannya suka sbb jari dia akan sakit masa petik gitar. Kalau setakat dia main gitar sbb nak luangkn masa, wat natang? bak kata orang Pahang. Gua suka lelaki main gitar sbb gua harapkan dia akan petik gitar dan nyanyi untuk gua sambil berkata ' hear this baby, its for you. i love you. ' Kan manis tu. Tak gitu? Alah, kiranya mcm nak tunjukkan betapa dia sayangkan kita and nak luahkan perasaan melalui lagu. Oh my Louis Vuitton! so sweet ! :')







p/s : so, anyone? :b

No comments:

Post a Comment