Thursday, August 5, 2010

Examination week.

Seperti biasa, kalau minggu exam, pagi pagi buta lagi classmates gua semua dah tayang muka, ayam belum sempat berkokok pun lagi. Ceh, semua mcm bagus tenung buku. selang 5saat, buka muka surat baru. hebat kan, 5 saat je. apa yang diorang baca pun gua taktahu. gua syak diorang selit majalah playboy belakang buku. mana tahu, kan?


Yang bagusnya, kalau exam, semua manusia dalam kelas gua berlumba-lumba salin nota. kalau minggu biasa,  cikgu bertukar jadi Eddie Gordo pun belum tentu diorang buat nota. eh, gua terkecuali. Baru dua tiga ketul musle keluar, gua dah habis salin nota. hebat kan? kehkehkeh.



Yang bangangnya, diorang ni rajin ada makna. lepas salin nota banyak banyak, selit bawah meja, tampal bawah kerusi. member gua takda nya nak sorok sorok ni. tak cool katanya. member gua ambik terus buku rujukan, dia letak atas meja. dia kata 'apa gua peduli, bukannya gua meniru, gua buat rujukan. kan benda baik ni'. Nasib baik gua duduk jauh sikit. kalau dekat, dah gua hentak hidung dia.



                                        Ni dia heroes dan heroinsnya. Kalau berkenan, lu helo gua.



Apapun, gua sayang classmates gua. semua.






p/s : lepas entri ni, gua harap monitor gua takkan tulis lagi nama gua ats kesalahan yang sama. conteng dinding.

No comments:

Post a Comment