Thursday, August 12, 2010

tabiat orang malaysia - remaja.

Gua ada jugak usha, perkataan 'b*bi' ni dah mcm nama sendiri bagi remaja remaja sekarang.

 contoh :

" Ali, tlg cikgu ambilkan fail cikgu kat pejabat tingkat 101 "



Ali tu pun bantai "babi betul la".


okay, kalau kes mcm ni, gua maafkan. sbb gua buat benda yang sama. kehkehkeh.





Yang paling gua hangin, gedik pulak sebut 'tutttt' sendiri. dah mcm takda perkataan lain. ni tak, alih-alih tut jugak keluar. mcm dia punya tu tak normal pulak, bercabang ke? cubalah tukar sikit. kalau terperanjat sangat, cakaplah 'oh semut'. ataupun kalau dah marah sangat, sebutlah 'anjing kodok la kau' .






jangan sesekali sebut anjing depan abg gua. dia sensitif kalau sebut pasal spesis dia.











p/s : lu perasan tak, nama binatang jugak yang naik.







chiaw!

No comments:

Post a Comment