Saturday, August 28, 2010

Lelaki + Baju melayu = COMEL !

Serious, gua takda nawaitu pun nak update skrg.tapi memandangkan tahap kebosanan gua melebihi segalanya, gua update jugak lah. Harini gua nak usha pasal lelaki.


Kalau lu orang perasan, perempuan zaman sekarang ni haprak. bukan semua lah. ada antara antara pempuan ni.
Sebabnya, bila ditanya ciri-ciri lelaki idaman mereka, confirm mereka jawab kaya, muka mcm amitha bachan aron aziz, duit pulak, kalau takda bmw takda bumbung, taknak ikut jalan jalan. rumah nak yang ada taman rekreasi kat ruang tamu, dress-up pulak nak yang pakai seluar londeh sampai ke lantai, jenama taknak kalah, dior, gucci, guess, bapak guess, nenek guess. semuanyaa nak mahal belaka. ada ke diorang sebut yang beragama? boleh membimbing ke jalan yang benar? solat 5 waktu. kalau ada pun, mungkin ciri-ciri ni dia letak kat paling belakangggggggggggggggggggggg sekali. itu kira, kalau ada, adalah. kalau takda, takda hal lah!



Haaaaaaa, motif gua bersyarah ni, gua nak tekan kan ciri-ciri lelaki yang boleh buat gua cair. teheeeeeee. dulu, gua lg dasyat daripada minah-minah kat atas tu. gua tak layan mamat motor. kalau di swit swit, gua jelingkan aje. kehkehkeh. konon. tapi sekarang, baru gua sedar. semua tu sebenarnya tak penting. NEHI ! bak kata amitha bachan.

Kalau balik daripada terawikh, lelaki-lelaki yang muka mcm aaron aziz, gua bg bontot je. tapi kalau gua jumpa yang pakai jubah, songkok, berbaju melayu, gua senyum mcm pengantin senyum dekat suaminya. kehkehkeh.








Lelaki yang berbaju melayu amat menarik perhatian gua. COMEL okay. sejuk perut gua. kehkehkeh.






p/s : lagi lagi kalau pakai baju melayu pink. aish, tak sabar nak raya. nanti pakat 1 malaysia pakai baju melayu pink yeee. :-)





chiaw!

No comments:

Post a Comment