Friday, August 6, 2010

sahabat kurang siuman.

Sebagai seorang manusia yang comel normal, gua pun ada jugak kawan kawan baik. so, memandangkan gua tak pergi sekolah harini, gua ingat nak luangkan sikit masa kat sini. gua kan penyayang rajin orangnya. kehkehkeh. adjust sikit.


pada gua, semua manusia berhak jadi kawan gua. tapi, untuk jadi sahabat gua, sangatlah susah. buat masa ni, gua ada seorang sahabat. kalau ada apa apa pasal gua yang lu orang musykil, lu orang semua boleh tanya dia. dia tahu segalanya.





Gua tak pandai sgt nak susun ayat tangkap lentok ni. So, kalau ada yang tak patut gua cakap pun, lu enggeh kan aje lah ya. Nama dia Nadiera Syahirah. tapi semua manusia panggil dia Yaya. kalau haiwan, gua taktahu. haa talked bout haiwan, dia ni sayang sangat kat spesies dia, kucing. tgk muka lah. kehkehkeh. kita dah kenal since 4 tahun dulu. since sekolah rendah lagi. Dia ni mmg superb. sesuai sgt lah nak jadi member gua. gua kan wonder girl. kehkehkeh. Kadang kadang gua rimas jugak sbb dia ni manja sgt dgn gua, 24/7 berkepit.. tapi, sbb dia manja lah, gua terpikat suka kawan dgn dia. Dia mmg standingunder. dia paham semua masalah gua. Kadang kadang dia suka buat kerja guna kepala. bukan kepala hotak, tapi kepala lutut. sampai gua rasa mcm nak hentak aje dia dgn lutut gua. Haaa yang paling gua suka, dia ni tak kedekut. dia kedekut dgn semua orang kecuali gua. betul beb, gua tak tipu. 2 tahun sekali dia bagi duit kat manusia lain. tapi kalau gua, 2 tahun tu dah 2 juta dia bg gua. lu lah sahabat sehidup semati, sepant*t seb*bi gua.











 p/s : lepas ni kalau lu cubit gua lagi, gua delete entri ni. gua tulis yang baru. yang mcm hantu punya.
 p/s/s : lu jangan nak bangga sangat. gua saja menipu harini, tambah dosa sikit.





chiaw!

No comments:

Post a Comment