Saturday, August 28, 2010

Jodoh?!

Gua bahagia hari ni. ngeh, nak tahu kenapa? Haaaaaaaaa, ekceli, gua baru balik dari meroyan kat ECM. Dgn kawan-kawan baik gua. Dgn Nadiera Syahirah and Najmeen Adeebah. Yang Nadiera tu gua dah bosan tgk muka kucing dia tu. Yang Najmeen ni haaaaa, rindu bukan kepalang. ape-apepun, gua love both of you.


Masa gua meroyan kat ECM, gua tak pandang makcik-makcik, pakcik-pakcik yang usung beg carrefour tu semua. Yang dah setengah abad tu sayu je mata gua nak pandang. Kalau kat mall-mall, gua suka pandang jodoh-jodoh, dan juga jodoh-jodoh yang bodoh belaka. jodoh yang bodoh tu maknanya yang berjalan dgn awek lah. kehkehkeh.


Kalau lu perasan, couple-couple sekarang ni banyak buat lawak. bukan lawak apa pun, muka partner dorang yang lawak. Gua bukan sesuka hati kepala bapak gua nak kutuk, tp mmg betul. Kalau muka awek cun mcm khadijah tantiz zakiah, muka pakwe habis kapok nyor dia bagi. and sebaliknya. kalau muka pakwe mcm jalil hamidgambit saifullah, muka awek mesti mcm gampek. kehkehkeh. dalam kepala hotak gua, kalau tak awek dia duit berkepuk mcm taik ayam, mesti jenis senang kena barih. Kalau pakwe pulak, confirm gigolo. kehkehkeh. Tapi bukan gua je yang rasa mcm ni, member-member gua pun sama jugak bangang pikir benda yang sama. Tapi bukanlah semua. Mana tahu, diorang mmg couple atas dasar i lap u, u lap me. yedok?





Alololo, coo cewit <3







habis pasal jodoh-jodoh dax cewngal. kita sambung pulak pasal jodoh yang dax encem..!! 




Jodoh  dax encem ni byk jenis. Ada yang hensem gila sampai gua pun naik gila kalau pandang, tapi perangai pulak tok molek bak kata orang pahang. Gua bukan orang pahang, saja buat bijok. okay, abaikan...
 Kalau muka dah hensem, perasaan bajet bagus tu memang secara automatik akan timbul. Yang berasa hensem jangan cakaplah. muka mcm tapak kaki bibik gua, tapi dia punya konfiden tu, perhhh mmg mintak penampar. Bukan apa, bila pandang orang tu, mesti nak jeling. bila pandang nak jeling, bila jeling, nak pandang. nak aje gua lestik bijik mata, biar buta mcm cicakmankasim selamat.




Apapun, lelaki yang berbaju melayu dan memakai songkok juga pilihan hati gua. Peaceeeee ! kehkehkeh.








p / s : Sorry bro, cermin bilik gua tak cukup besar. sbb tu gua asyik mengutuk orang. tak sedar diri lagi gua ni. kehkehkeh.





chiaw!

No comments:

Post a Comment