Saturday, August 7, 2010

L--O-S-E-R-S !

Kepada sesiapa yang berasa diri dia bodoh tak berajar tu, mai dekat sikit gua nak kasi ajar. Ye, gua tgh panas. Jangan cari pasal,



Adalah lelaki ni, muka boleh tahan mcm cipap ayam. Mulut pun mcm tungkik basi. bukan seorang, bukan dua orang tetapi sekumpulan tapir jantan. Gua malas nak cerita panjang, sbb akan bertukar menjadi wondergirl Hulk. Di sini, gua nak cakap, tak kiralah dalam kumpulan korang tu ada member gua. Gua tak kira. Lu semua boleh pegi terjun bangunan. Gua nak ckp pergi mampos nanti biadap sangat. Tapi gua tgh aim sorang drpd tapir jantan yg mulut mcm kimokcik. Gua ada nasihat untuk seekor tapir ni. Gua kan baik orangnya, suka bagi nasihat.



"Kau ni, dah la takda pelajaran, datang rumah orang buat biadap, mulut pun tak guna. Dah tau kau lengkap dgn ciri ciri jantan loser, cuba lah buat something yang boleh orang bangga dgn kau. Cakap sekali dgn konon geng geng mcm bagus kau tu. Dah tahu bangang, lg nak tunjuk. cuba simpan sikit perangai bingai korang tu dalam esbok. Nak boikot boikot orang, konon bagus lah tu? konon hebat? Ahaaa, pididah! pancacai lubang taik pun seribu kali berguna dari korang."








Gua pun malas cakap banyak. dalam banyak banyak ayat, perkataan LOSER jugak yang kena dgn korang.























p/s : kepada yang tak berkenaan, takpayah mengada nak berasa. lempang laju-laju baru tau.
p/s/s : Lepas ni, lu orang nak boikot gua? boikot lah. gua dah terbiasa dgn perangai lu orang yang mcm bagus tu. kan korang hebat. hebat mcm taik anjing.kehkehkeh.





chiaw!

No comments:

Post a Comment