Saturday, September 4, 2010

Ayat-ayat cinta.

Oh Fahri <3



Sesiapa yang dah tgk cerita ni, bagus. tahniah dan sewaktu dgnnya. Sape yang belum, bodoh, rugi juga dan sama waktu dgnnya. Dan kepada lelaki-lelaki, contohi lah Fahri. Tapi jgn yang part dia kahwin tu, jgn sesekali. kehkehkeh.


Tadi, lepas gua usha cerita ni, gua pikir. Kalaulah semua wanita kat bumi ni mcm Aisha, konpom wanita yang pupus cepat. pupus sbb mati kena bahan dgn gua.



wanita mcm Aisha ni dah lama pupus. dah tak ada stok dah sekarang. Perempuan zaman sekarang dah boleh join 77. Dapat tahu laki kahwin, tak main dah menangis tepi katil mcm toyol kena tangkap, takda masa katanya. Perempuan sekarang tak cakap banyak, bahan samurai terus! takda masa dok ngayat 'kenapa abg buat ayang mcm ni? apa salah ayang? ayang tak cukup cantik ke? apa kekurangan ayang, abg? APA?!'. Sekarang takda dah, bawak keluar samurai, libas atas kepala. mati tak mati lain cerita, asalkan hati puas. Hak pempuan tu pulak, celur dalam air panas. Okay, gua tipu sebenarnya. bukan semua pempuan sekarang mcm ni. kalaulah gua jadi Aisha, gua cacak parang atas kepala.


TETAPI, wanita seperti Aisha ini lah, wanita pertama yang dapat mencium bau syurga.



ayat ni gempak, CINTA DAN KEINGINAN UNTUK MEMILIKI ADALAH BERBEZA.




p/s : Fahri tu handsome mcm saitan. tapi malangnya, muka dia mcm musuh ketat gua. musuh tradisi.




chiaw!

No comments:

Post a Comment