Wednesday, September 22, 2010

Cantik la kau.

Gua takpernah rasa gua cantik. Gua tak pernah rasa gua terbaik. Gua takpernah rasa manusia sekeliling gua terhibur bila dgn gua. Gua takpernah rasa gua boleh mendampingi mana-mana lelaki.Gua rasa gua manusia paling tak cantik. Gua rasa gua paling tercorot. Gua rasa gua membosankan dan gua rasa, gua tak berhak untuk mana-mana lelaki sekalipun.



Itu yang gua rasa selama gua hidup. Mungkin dari cara gua, lu semua rasa gua gedik, gua the best, gua perasan gua perfect. Gua selalu terfikir, best tak eh jadi pempuan cantik? mesti ramai orang suka. mesti semua pandang. Semua yang gua rasa, gua akan kongsikan dgn kakak gua. Walaupun dia akan memberikan respon yang sangat menyakitkan hati dan buat muka mintak penampar, gua rasa ringan sikit bila story dgn dAx CeWnGaL niew..!





Sekali pandang, mcm kuih siput. Dua kali pandang, mcm Primadona pulak *__*




Apapun, gua bersyukur sbb gua dikurniakan anggota badan yang tiada cacat celanya.

"Terima Kasih. Aku bersyukur padaMu, Ya Allah"
















p/s : Harini mood gua tak berapa elok.
p/s/s : Gua ni takda lah buruk sgt kan, comel jugak.



chiaw!

No comments:

Post a Comment