Tuesday, September 21, 2010

Vespa.

Okay, sebelum baca yang lebih lanjut, gua nasihatkan sila tampar diri sendiri 3 kali. Kalau tak berhasil dan still rasa mcm nak bunuh gua, sila rendam muka dalam jamban penuh taik hijau adik lu semua *___*



Okay olls, siapa rasa jodoh pakai vespa tu kiut miut? siapa tak setuju tu memang materialistik, konon nak jodoh yang pakai motor besar duduk terkangkang. Okay Kamal Adli, kalau u pakai vespa Abg Kasim pon pon sekalipun, sayang i tetap pada u. Auww malunya *__*



Betul geng, cuba lu fokus. cuba lu luangkan masa sikit kat mana mana, kalau ada jodoh pakai vespa, lu tarik napas dalam dalam, jangan lepas dah. Selagi lu tak rasa jodoh pakai vespa kiut, lu jangan lepas. Lu ingat kata-kata gua ni. bak kata nenek gua 'kau tanda tempat duduk aku ni'. Takpa takpa, satu hari nanti, lu semua sedar jugak betapa kiutnya vespa tu. Lagi-lagi yang ada sticker hello kitty *__* kalau nak lagi nampak jambu, lu letak sticker barbie. pehh, memang kena! kena gelak! Jangan la sampai nampal sticker barbie, huduh perangai T__T kalau nak nampak stylo. konon kiut plus garang, gua sarankan lu nampal sticker ben10. baru nampak pailang. ahaaa.




Gua tulis ni takda kena mengena dengan mamat-mamat yang perasan pakai vespa gua suka dia okay. buat masa ni, takda lagi jodoh pakai vespa yang gua gilakan.




Buat masa ni, Kamal Adli belum terbuka lagi hati dia nak beli vespa. Takpa, kalau dia pakai RxZ yang mcm mamat selenga bustop sekalipun, gua tetap sayang dia. Coooooo CewitTtTtT ......... !!














Biadap kalau lu cakap vespa ni tak kiut miut.




p/s : Jodoh bergigi jarang, takpayah bersusah payah buat sardin belakang lorong semata-mata nak beli vespa konon nak tambat hati gua ye *__* 
p/s/s : heaven jugak jadi perasan ni T__T

No comments:

Post a Comment