Thursday, September 23, 2010

Ibu, engkaulah ratu hatiku.

Ada tak lelaki yang pentingkan mak daripada awek zaman sekarang ni? Gua rasa lelaki mcm ni satu dalam seribu. Apa kurangnya perempuan. Pakwe di dulukan. Bolo punya olang.


Gua bukan apa, gua cuma teruja dgn lelaki-lelaki yang tulis ' my mama is the first woman in my life'. 'my mama is my inspiration'. 'i love my mama more than anything in this world'. Ini tidak, 'aq cintew matiw came dyew', 'aq cyg dyew cmpai matiw'. haruk lu, bro! Mungkin lu syg, atau mungkin cara lu tunjukkan kasih syg tu pada mak berbeza. tapi apa salahnya, tunjukkan sikit atau buktikan sikit lu ni anak yang penyayang. Sekadar sandang gelaran 'jantan macho', tak cukup bg gua. Ataupun, lu bg adil sikit. Dua-dua lu takpayah tulis.


'pehh, aku respek dia! dia syg gila babi kat awek dia! cinta mati! kalau putus, berbelon bijik mata menangis. hebat hebat! Propose pun face to face! melutut dia tepian gantang lagi! '
 Lu ingat lu dah cukup bagus? dah cukup power? Amacam pulak layanan lu kat mak lu? Sempena raya ni, meh gua kasi peribahasa raya sikit. ' jauh duit dari sampul' cara lu layan mak dgn awek lu. Apahal bro? Awek lu pun tak hingin dgn muka lu kalau lu biadap mcm tungkik. 


'Gua, kalau mak gua banyak bunyi, gua emboh aje. Gua peduli apa dgn mak gua'.
Siapa setuju, brader-brader haprak kat luar sana tu, bangga sangat berbiadap dgn mak dia? Tengkik mak depan member.





Walaupun dulu mak lu pernah buat kesalahan yang tak dapat ditanggung badan, lu kena respek dia, bro. mak lu anjing ke, singa betina ke, babi laut ke, walaupun mak lu pelacur, selagi lu hidup, lu kena respek dia. Atau lu nak tunggu jadi mcm gua? umur muda hilang mak. adik gua, tak kenal siapa mak dia. harap dalam gambar je, brader. renung-renungkanlah, ye?





p/s : Berasa bagus dah gua harini. kehkehkeh.

No comments:

Post a Comment