Saturday, September 4, 2010

Fakta 01#

Lelaki yang bergigi jarang amat memikat hati gua. comel. cool cool, jangan tergesa-gesa mintak number phone gua bg sesiapa bergigi jarang yang boleh parking treler, gua ade lg ciri-cirinya.


Sekurang-kurangnya, gua nak muka yang mcm ni :


Read my lips, SEKURANG-KURANGNYA. Kalau nak yang selebih-lebihnya, mcm Jimmy Shanley ke. gua nak yang muka mcm artis, bukan muka mcm plastiks. ahaks!


cepat-cepat! gua nak buat stok untuk beraya sama-sama ni. yang gigi rapat-rapat gua tolak siang-siang. hanya terbuka kepada sesiapa yang bergigi boleh parking treller sahaja.


sbb gua suka lelaki bergigi jarang?

comel. Dan, kalau dating dgn gua makan jeruk pedas ke, asam pedas ke, sos cili ke, takdalah gua panik cari idea nak tegur cili terlekat celah gigi. kalau salah tegur, dia pulak malu. kalau dia dah malu, free free pulak mintak clash. kalau muka mcm hamid gurka takpa, ni buatnya dapat muka mcm Kamal Adli sayang ni. auww *__*


p/s : gigi mcm rabbit gua pertimbangkan. hahaha.




chiaw!

No comments:

Post a Comment