Thursday, September 30, 2010

Penasaran.

'ku akan selalu menjadi bintangmu.......'  - menandakan ada mesej masuk.

setelah hampir 8 hari henpon tak berbunyi, dengan rakus gua lari ke henpon gua. dalam hati gua 'Ni mesti balak bustop mesej gua 'HyEww...NAk teNAl BlEh..???. takpe takpe, asalkan ada manusia hantar mesej. '
Punyalah jakun taik andak! perasaan ni sama mcm gua memula dulu bapak gua belikan tepon butterfly. gua rasa mcm nak buat sepanduk gantung depan rumah. 'Bapak gua belikan tepon. Bapak lu bila lagi?' biar kasi panas line sikit kawasan sini. biar makcik-makcik manik berapi sampai hangus tudung.


Tiba-tiba....

'Your expired date..... thank you - Hotlink. '

Dia ingat gua call guna roti ke?! sibuk nak cakap expired date!



p/s : kejadian ini baru berlaku 3 minit yang lalu. cilakak.

No comments:

Post a Comment