Sunday, September 5, 2010

Fakta 02#

Gua betul-betul takda mood nak bergurau senda hari ni. Ini semua sbb, gua terjatuh. terJATUH CINTA. poyo tapi benar.


dengan siapa?
dgn lelaki yang paling malangbertuah.




Kalau lah awk tanya, kenapa saya syg awk. jawapan saya simple je, takda sebab untuk sy sygkan awk. Hati sy yang pilih awk, hati sy ckp awk yg terbaik untuk saya. Tapi kalau awk tanya, kenapa saya boleh suka awk. jawapan sy mungkin tak masuk akal tapi, inilah hakikat. sbb gigi awk. gigi awk jarang, sy suka sgt. Awk lah lelaki pertama yang sy rasa tak mungkin sy boleh lupakan. Awk, sy syg awk :)





































Saya tak tipu. Saya sayangkan awk, Kamal Adli.  




p/s : Gedik je entri kali ni. Tapi, gua saja nak intro pakwe gua. salah ke? jangan jealous wanita-wanita di luar sana.



chiaw!

No comments:

Post a Comment