Sunday, September 5, 2010

Permati Hati.

Kalau cinta kepada Kamal Adli.
Kalau sayang, kasih, cinta dan semuanya yang indah kepada Encik Eddy.
Kalau sayang kepada Amira Natasha dan Aziff Nazhriq.
Kalau kasih kepada Nadiera Syahirah.
Permati Hati pula?


Nak tau nak tau? jeng jeng jeng........................................................................Aku lah Jebon!
Correction, bukan jebon permata hati gua. saje buat sedap. Jebon tu permata lutut gua.



Kalau pandang muka permata hati gua ni, sejuk rasa hati. Juga boleh buat gua naik hantu. Kalau marah, bengang atau rasa mengamuk, tengok je muka permata hati ni, hilang semua kemarahan. Bukan gua je, semua yang memandang akan rasa tenang, sejuk hati dan bahagia. Gua rapat dgn permata hati gua ni. kadang-kadang tiap malam gua yang tidurkan. tidur nak berpeluk. Manja. sangat manja.


Walaupun kadang-kadang ada tercubit, terpukul, termarah terasa mcm nak tanam hidup hidup, tapi tu semua tak pernah menjadi sbb kasih sayang gua luntur. Permata hati gua ni ada 2 orang. seorang putera dan seorang puteri. Bagi gua, dua-dua sama. dua-dua dapat tempat teratas dalam hati gua. Yaa, paling atas. Permata-hati gua ni selayaknya diberi hukuman. gantung sampai tidur. nak ckp mati tu tak sampai hati pulak. dikenakan hukuman kerana telah menyebabkan gua jadi zombi sbb telah mencuri jantung dan hati gua. Silap, zombi yang comel patutnya.




Jangan pandang yang ditengah jika tidak mahu jatuh cinta. hehe.        





Lu orang ada rasa mcm nak tampa pipi gua tak lepas baca caption kat atas? okayokay, lupakan.


Walaupun diorang hari-hari memekak kat rumah, bukak volume TV mcm cicak tersumbat dalam telinga, selalu buat muka ketat mintak belikan gula-gula, menyibuk nak ikut gua cari jodoh kat mega atau dimana shj, selalu ketok kepala hotak gua dgn remote TV, selalu cakap gua hitam mcm taik cicak, selalu jerit-jerit 'cuca budak coklat' kat luar sampai kwn abg gua yang hensem dengar, gua tak kesah semua tu. tak ambik port. Selagi tidak melibatkan Kamal Adli, gua buat-buat tuli je dan gua tahu, budak-budak sindromnakal mmg mcm tu. walaupun sekali-sekala gua rasa mcm nak sepak diorang sampai tersangkut atas pokok, gua tetap sayang permata hati gua ni.



Kalau cinta kepada Kamal Adli.
Kalau sayang, kasih, cinta dan semuanya yang indah kepada Encik Eddy.
Kalau sayang kepada Amira Natasha dan Aziff Nazhriq.
Kalau kasih kepada Nadiera Syahirah.
Permati Hati pula semestinya Harith Isaacs dan I-ris Ixora. :)









p/s : Diorang patut hentikan mogok 'CUCA BUDAK COKLAT' lepas ni. Gua harap ada sesiapa yang sudi bacakan entri ni untuk permata hati gua ni sbb mereka buta huruf.
p/s/s : Diorang patut bangga ada kakak secomel dan sesweet gua.







chiaw!

No comments:

Post a Comment