Friday, September 3, 2010

Pengikut.

Memandangkan gua baru je letak senarai followers gua, maka baru 1 je yang jadi anak ikan gua. Rajin-rajinkanlah diri tu jadi followers gua, nok.

Gua tak perasan pulak selama ni gua tak bagi sesape jadi anak ikan gua. anak ikan je eh, jangan noty nak jadi sugar baby pulak auww malu *__* jangan gewdix nak jadi gula bayi tau tau*wink wink.

Jangan risau, setakat ni takda lagi followers gua murtad jadinya. Gua tak ajar followers gua makan guna kaki, eja pelik-pelik sampai terbelit lidah nak bace. DAH SEMUANYA TAK. gua kan baik orangnya :-P Sape lagi nak puji selain gua sendiri? nak harapkan kakak gua? BUAT ALMOND LONDON PERISA KERENGGA BOLEH LAH. konklusinya, naik lif tekan sendiri lah kan -__-

Gua pelik jugak, orang lain semua mcm bangang nak followers ramai. Tapi, pada gua, gua tulis je. Orang nak baca ke tak, takda hal punya. Gua steady punya.


Dan yang paling penting, gua takpernah ajak followers gua jadi pegikut Hindraf atau AYAHPENG T____T




p/s : tapi gua panas line betul kalau ade manusia kutuk blog gua. mmg nak kena bahang tanoh!





chiaw!

No comments:

Post a Comment