Saturday, September 18, 2010

Pain.

" Satu jam saja, ku telah bisa cintai kamu kamu kamu di hatiku, Namun bgku, melupakanmu butuh waktuku seumur hidup "

Serious gua percaya dgn lirik ni. Dulu gua anggap benda ni poyo. Dulu gua fikir, mana ada orang jatuh cinta dalam masa sejam. mustahil kononnya.

Tapi sekarang? terjadi pada gua. Bukanlah sejam. Dan bukanlah jatuh cinta. Jatuh suka lebih tepat. Pada gua, lelaki-lelaki yang pernah gua couple sebelum ni atau selepas ni bukan cinta namanya. Mungkin cinta, tapi cinta beruk. Oh bukan jugak. beruk tu kasar. monyet lebih comel bunyinya. 

 Dan kalau gua dah jatuh suka, gua akan emo. Ye, sangat emo. Dan gua akan cuba lupakan dia. Pelik kan? Sebelum gua tahu isi hatinya, dan gua main agak je. " Mungkin dia bosan dgn gua " , " Mungkin dia tak suka gua " , " Mungkin dia just nak mainkan gua ". Dan segalanya MUNGKIN. Dan dengan perkataan mungkin yang telah menyerabutkan kepala hotak gua, gua akan buat satu tindakan bodoh. Bangang lebih tepat. Seperti, gua delete facebook seperti yang gua baru lakukan, delete number dia kalau ada, gua akan delete SEGALANYA tentang dia. Dan memang, proses 'erasing' itu mengambil masa yang sangat lama. a month? two months? or a year?



Gua menyesal delete facebook dia.



sekarang.



p/s : Jangan bermain dengan sekeping hati yang sangat lemah. Macam gua. Pedih, sakit, luka. atau lebih tepat, Broken hearted?

No comments:

Post a Comment